Sudah lama aku tidak menjengah ke laman ini. Rasa bosan menyelubungi seluruh jiwaku.
Hmmm..... sebenarnya.... di saat ini, aku rasa sangat bosan, sedih dan fikiran pun bercelaru..... Aku bosan menjalani kehidupan seperti ini..... Aku sedih bila memikirkan tentang masalah dan kemelut yang melanda diri....... Keadaan ini membuatkan fikiran aku jadi tak menentu...... Serabut dan bercelaru.
...... tapi....... aku bersyukur..... kerana hidup ku sekeluarga masih bahagia..... bahagia kerana mempunyai seorang iateri yang penyayang, pengasih dan penyabar...... bahagia kerana mempunyai tiga orang puteri yang comel, manja, petah dan lincah..... walaupun sesekali kenakalannya membuatkan aku naik geram.... bahagia kerana mempunyai sebuah keluarga yang harmoni . Dan aku juga bahagia kerana dikelilingi oleh teman2 yang baik, memahami dan sudi nasihat-menasihati sesama sendiri....
Saya bersyukur ke hadrat Ilahi di atas kurniaanNya ini...

1 comments:

anggerik-rimba February 28, 2009 at 6:26 PM  

aik...chatbox dah hilang???? tukar template baru nmpk...huhu...

Post a Comment